14-17 juli The Dells

14 juli
Sov till 11 och vaknade upp lagom till Rotary.
Resten av dagen var att ta igen mig känslomässigt efter helgen.
På kvällen tog Nate mig på en motorcykel tur med hans nya Harley och vi åt på Doc’s, mumsigt!

15 juli
På morgonen svängde en kompis förbi och sa hejdå. Kändes så overkligt men gjorde det ändå verkligt att nedräkningen börjat.
Kl tre drog jag, C, Courtney, Megan, Maris, Lindsey, Ted, Kyle, Garrett, Bryce och Connor och mina h föräldrar till the Dells.
Vi bodde på motell, käka på ett BBQ ställe, spelade Wizard Quest, gick i butikerna och försökte få ut så mycket av staden som möjligt. Helt otroligt söt turiststad som försöker suga ut varje droppe pengar av turisterna i t-shirt butiker, spökhus och liknande!

16 juli
Efter en sen och enorm pannkaksfrukost åkte vi till Noha’s Ark. Jag har fortfarande inte kommit över att alla pankaksställen har svenska pannkakor med lingonsylt, drottningsylt och grädde ska det ju va!
Det var en bra dag i USAs största vattenpark, lite kallt när solen gick i moln men nästan inga köer.
Det blev min första CORNDOG, tyvärr inga friterade oreos eller icecream dots.
Sedan åt vi på Monks och jag fick en grym börgare innan vi drog hem och jag var helt slutkörd.

17 juli
Rundtur i Sundrop fabriken innan jag hämtade ut mina converse, heja amerikanska priser!!! 😀

IMG_1632 IMG_1623 2014-06-17 Sundrop + Going Away PArty 012 2014-06-17 Sundrop + Going Away PArty 005

Lämna en kommentar