23-28 juli Göra Allt en Sista Gång

23 juli
Jag gick på ”stadsshopping” med Lisa och fick god Kina mat. Fem timmar kändes dock för kort även för Shawano! Haha
Sedan åkte jag och Mary till the Skii Sharks performance. Jag är glad att sett det, en klassisk grej i min stad. Tyvärr var deras teater uppvisning inställd pga skada.
Bra och fullspäckad dag!

Idag pratade både mina riktiga föräldrar och mina värdföräldrar om att packa, jag vill inte bara tänka på det. Att packa känns som att ge upp, som att säga det är över. Jag intalar mig fortfarande att jag ska se massa vänner igen innan jag åker trots att jag innerst inne vet att det inte är sant, det är bara för overkligt annars.

24 juli
Idag var jag med Griffin och Morgan och försökte lära mig att åka vattenskidor. Jag kom upp flera gånger men ramlade alltid. Det blev glass ist 🙂

25 juli
Jag spelade tennis med Connor och vädret var verkligen perfekt!
Sedan hade jag middag med Cap och Sue och fick testa grodlår!

26 juli
Vaknade och fick förtydligat att det var tisdag och inte torsdag jag skulle flyga hem. Herregud vilken klump i magen jag fick. Jag hade föreställt mig två till hela dagar och allt kändes plötsligt så overkligt verkligt.

När jag hämtat mig och börjat packa åkte jag till Maris gradparty vilket var roligt men riktigt sorgligt att lämna.

27 juli
Jag och Mary åkte på brunch eftersom C och Todd fortfarande var på conferance.
Sedan åkte vi och tog kort på typiska Shawano saker.
Kl 5 hämtade Nate mig för dinner hos the Cumberlands och jag fick bl.a zucchini bröd!

28 juli
Sista Rotaryn. Jag fick säkert 50% av biljetterna så jag vann faktiskt.
Sedan åkte jag, C, Connor, Bryce, Lindsey och Kale vattenskidor. Jag var förvånad över att jag gjorde så bra! Första försöket stod jag upp och åkte en bit innan jag tappa balansen. Andra gången stod jag, trilla inte när vi stängde, styrde själ och klarade stora vågor. Tillslut bad jag att få sluta för mina ben var så trötta.
Tyvärr gick båten vi var i sönder så det tog ett tag innan vi kom hem.
På kvällen hade vi en liten bonfire och jag fick skjuta.

IMG_1655[1] IMG_1657[1] IMG_1659[1] IMG_1675[1] IMG_1688[1] IMG_1690[1]2014-07-23 075 2014-07-23 001 2014-07-23 008 2014-07-23 031 2014-07-23 041 2014-07-23 058 2014-07-23 062 2014-07-23 067

Lämna en kommentar